2008年5月20日星期二

有 Open Source, 點解要 outsource?

話說今日個大陸 GM 突然搵我,話加唔到 product info 入個 website 度。我一睇,原來個 virus scanner detect 到個 webpage 有 VBS o既 trojan。哎,我都唔明,世界上有咁多又正又唔駛錢o既 Open source CMS, 好似 drupal, Joomla 咁,又唔用,係要俾幾千蚊 d 九流 website 公司 "dub" 個狗屎 site 出來,唔見得人唔在講,一蘿蘿 security hole 我都唔知你點搞。最其就係個 GM 都係 Linux 公司出身,都唔明點解搵人寫個 ASP + Access o既垃圾 website。千其唔好要我 maintain 個 site,我會同你裝個 Debian + Joomla。

沒有留言: